Söndag

imorgon är det skola igen, sucks !
men det är bara en vecka sen har vi APU,
Gaaaanska så nice
jag ska vara på Lindberg's färg igen, där jag hade sommarjobb
och min första apu, så det blir roligt :)
och det är i två veckor, så jag tycker ni kan komma och köpa
lite färg och tapeter av mig då =D. 

Sov hos marcus igår iaf, va ett tag sen. 
Sen hade jag stalltjänst imårse & marcus
syrra följde med idag. Mocka, fixa allt hö och vatten. 
Efter det så blev det en ridtur, först ner på banan en sväng
för anna ville kolla när han sprang (?) haha qute. 
Sen så fortsatte jag och lilla björnen ut i skogen :)
Dock började det småregna lite så det va inte så mysigt :(
men lasse va bäst som vanligt. 

Nej, nu ska jag försöka ta tag i lite städning. 
hur det nu ska gå ..
Eftersom att marcus praktist taget bor här så blir det ju att han har en 
massa med grejer på mitt rum ( som redan är fullt med alla mina saker )
och allt blir tusen ggr jobbigare.
tycker att han borde va den som städar, men det kan jag väl bara drömma om ..
man kanske kan anställa mamma ? =D haha

seya

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har inte råd att anställa mig..

2009-11-01 @ 17:25:14
Postat av: Denise Grundström

Jaha :) ja hon blir snart min :) hon är jätte mysig :)

2009-11-02 @ 10:40:54
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0