Söndag

Imorgon är det dax för apu.
Det kommer nog gå bra, jag hade ju min första apu där i 1an ( gymnasiet )
och sedan sommarjobb där i sommras (=

Skulle ha gått på step1 idag, men har haft huvudvärk sedan ja vaknade 
imårse + att ja lär skriva klart uppsatsen om medeltiden, renässansen och upplysningen. 
Den ska va inne i morgon, för 00.00 så har ju imårn kväll på mig med men tänkte träna då, 
så skulle va skönt att få det fixat idag :)
annars går det faktist ganska så bra i skolan nu, det rullar på i alla ämnen, även ellära !!!
haha helt sick :)

nej, nu ska jag fortsäta med mitt skrivande igen..
sen kommer väl förmodligen marcus, 
+ att det är gg ikväll kl 7, som är om 9 min..
jag blir nog inte klar ikväll..


får bli en bild på sötlasse som va så rädd att han skakade idag när vi red.
haha stackarn (':


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0