New moon

hej !

Hade trevligt hos marcus farmor igår.
det va lite julbord, men jag äter ju inte det
så det blev lite köttbullar och potatis för mig bara.
haha. Jag o marcus åkte därifrån vid 8 också åkte vi 
hem till han och bastade (= . jätteskönt ! sen kollade vi 
på nån helt världelös film som vi hade hyrt, Johnny mad dog
tror jag den hette. rekomenderar den inte !
handlade typ om ett gäng negerbarn som åkte runt i byar och bara 
sköt folk. eller det va iallafall uppfattningen jag fick, kollade dock bar 
30 min typ. 

Idag ska vi iallafall på new moon, någon som sett den ? bra/dålig ?
hoppas den är bra =)
sover hos marcus inatt också är det bara halvdag imorgon i skolan.
+ att det bara är idrottt,asskönt !
Ska iväg och sola med hannah före så man inte ser ut som en blekfis nu på
vintern, vem vill de liksom ;) ? - nejdå.
nu lär jag fixa mig lite sen kila till bussen !
puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0