måndag

Godmorgon,
dax för en ny vecka och nya tag :)
Börjar 13.00 idag och har bara idrott, så det
är skönt. + att vi håller oftast bara på i ca 30-45 min
fasten att vi har 2 timmar ;).
vi ska spela brännboll på skridskor idag, så jag antar att det inte
är många som kommer vara med ;).

Men innan idrotten ska jag in till stan och sola med hannah.
Behövligt !
sen blir det ett medelpass ikväll (=.
också behövligt !

Filmen igår var föresten asbra , tycker jag !
jag tyckte att det hände mycket i den medans
marcus tyckte att det inte hände någonting.. ?
han tyckte 1an va bättre, men jag kommer inte riktigt
ihåg den så jag kan inte säga nått. haha
Den va bra enlig mig i alla fall :)

Nu måste jag börja fixa iordning mig,
sen kila till bussen.
kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0