Lördag

alltså jag förstår inte, jag har inte uppdaterat på ca en vecka och endå är besöksstatisken hög:o
ni är trögskallar ! :)

iallafall. har ju haft apu en vecka nu och det har gått bra, 
men jag blir bara så jäkla nervös när jag ska hjälpa kunderna
troligen för at ja inte kan nått. haha, men kassan går bra iaf :)

Har blivit lite träning i veckan också, gym o medel . 
har typ inte hunnit :o, också har passen inte passat in med 
mina tider.
imorgon blir det iaf ridning + medelpass.. också ska ja sälja bingolotter hahah!
igentligen var det mamma och pappa som skulle göra det, men mamma jobbar den tiden
och pappa är på match med danne, så jag och marcus hoppar in som två änglar (:

Idag fyller min farmor år ! Grattis på henne (: 61 år blir hon. 
så på eftermiddagen kommer släkten och sånt hit. 
sen ikväll ska jag och marcus basta och mysa hemma hos han :)

- nej nu lär jjag hoppa in i duschen. puss

 


Kommentarer
Postat av: M

Sv; Jaa, haha du skulle sett mina :'D Men nu har jag ju dom där, läderstövlar & Tretorn så jag överlever nog haha ;) Hur går det med ridningen?

2009-11-14 @ 13:39:43
URL: http://melinddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0