Ledig dag

Godmorgon, eller förmiddag :)
är ledig idag, skönt ! :)
dock var det ju ett tag sedan vi va i skolan . haha

Hade som sagt am.fotboll på idrotten igår.
skydden gjorde verkligen asont, inte anpassade efter tjejer.
Annars var det ganska roligt :)
efteråt följde jag med hem till carro också gjorde vi köttbullar och makaroner
sen traskade vi till fjärran för ett medel pass. Var grymt mycket folk . :)
efteråt kom papsen och hämtade mig :)

imårse, eller vid typ 10
åkte jag och pappa till skolan, lärade hämta papper för
apun som börjar nästa vecka, ( hah känns som vi inte går nått i skolan )
och är i två veckor :)
och om 18 dagar har jag och marcus två år, och vi vet fortfarande inte vad ví ska göra.
JAG BEHÖVER MER FÖRSLAG OCH TIPS !

imårn ska jag även vaccinera mig mot svininfluensan.. nån som har gjort det redan ?
hur var det isf ? jag är nervös eftersom jag är rädd för sprutor :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0