...

Ja, nu ska lasse säljas..
Det kanske kommer någon och kollar
på honom på lördag.
och jag vill verkligen inte tappa det igen.
Först hade jag ju min lillabus ponny Robin.
Ett gotlandsruss.
Sen flyttade vi till forsby och då började jag hos 
yvonne och va där i ca 5 år (?)
Sen slutade jag där och började hjälp
viktoria ullström med hennes spriello som hon 
köpte utav yvonne. Sen ville hon inte ha hjälp mer
och då fick jag börja hjälpa cicci med lasse 
och det är toppen !

Det är bara jobbigt att börja om helt ifrån början 
nu när jag äntligen hade hittat en häst som jag trivdes bra med !
jag önskar att jag kunde skaffa en egen, eller i allafall på foder...

Någon som vet nått så är det bara att höra av er !


världens bästa larco

fina larco igen

isa

zappo

luggen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0