baby

Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag hade ju annat för mig :)
Vi hade jättemysigt på hotellet.
kom dit vid tre, så då tog vi det lungt och badade och så och kikade lite tv,
sen tog vi 6 bussen ner på stan och åt på kungshallen, asmysigt ! 
och vid runt 7 halv 8 tog vi en taxi tillbaks till hotellet och myste hela kvällen !

Imårse åt vi apgud frukost, som det alltid är på hotell..
önskar ja kunde få sån när jag vaknar på morgonen ;)
sen gick vi upp och la oss ett tag igen och kollade lite tv 
och packade ihop och chekade ut. 

Marcus fick en boxnings säck av mig. haha inte så romantiskt kanske,
men han har tjatat om en länge så varför inte köpa en :) ?
och jag fick en ny telefon av han, hur söt är han inte :) ?

Den här blev det :)<3
imorgon är det time för skola igen, 
men det är bara idrott på eftermiddagen
så det är helt okej :)
Sen är jag ju ledig på tisdagen med :D

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen mysa med min
älskling, som förmoooodligen kommer snart, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0