Måndag

Idag är det en ny vecka. 
Var lite jobbigt att ta sig upp med tanke på att jag inte var i skolan
förra veckan, man blir ju liksom van att sova till 10.00, 10.30.

Nu sitter jag på engelska och kollar på en film som är helt världelös. riktigt tråkig.
På eftermiddagen är det Digitalteknink, vilket är ännu tråkigare. Det är nog det ämne som jag
tycker om minst.  Jag hopppas att melina kommer till den lektionen så jag slipper sitta ensam (a).

Imorgon har vi bara en lektion, och det är svenska på förmiddagen. och jag gillar faktist svenska :)
är väl ämnet som jag ligger bäst till i.  Så vi har det till 11.30, vilket går asfort, sen så ska jag och hannah åka
och simma på fjärran, carro kanske också skulle med ! Det blir skoj :) , tänkte även försöka hinna ner på stan och kolla
efter avslutningsklänning, börjar ju dra ihop sig nu ! :) , ska blir sååå underbart med sommarlov , :)

Idag ska jag över till Marcus efter skolan, hans syrra fyller 7 :)  så vi har köpt presenter för ca 300 hundra till henne.
bäst för hon att hon blir glad ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0