fredag

Rare Fashion - Nice Dress
Den här klänningen beställde jag igår, eller mamma gjorde. Tack !
Funderar på om jag ska ha den på skolavslutningen, annars blir det bröllopet iaf :)

Slutade kvart i tio igår, otroligt skönt :) , åkte hem och hämtade moppen sen vidare och klippte mig, blev
rättså bra. kanske ni får en bild sen (;
Åkte och hämtade marcus efter frissan också åkte vi till apoteket och sedan hem där älskade hampus var :D
ungen har äntligen kommit hem ifrån malaysia över sommarn och det va så roligt att träffa han :),

Vida halv 4 tog jag moppen och åkte till skolan, inte skit skönt i spöregnet eller :), men lärade göra HLR:en annars skulle det bli ig idrott, men nu när det är gjort lutar det mot ett vg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0