5 maj

Blev inte så mycket skriva igår, hade ingen ork.

Pappa kom iaf och hämtade mig efter skolan,
tog en promenad med hundarna när jag kom hem sen käkade jag.
Och hade sån sjuk huvudvärk så gick och la mig en sväng när p&d åkte
på träning, också somnade jag och vaknade igen när marcus kom och överaskade mig.
sötplupp <3
Vi tog en promenad med hundarna, sen duschade jag och packade iordning och sånt,
sen gick vi till han :)
mia satt på nya pluppar på mitt öra , så nu ska jag väl inte ha nå migrän på ett tag hoppas vi :)
Gick och la oss vid 11 tror jag klockan blev, lite försent för mig menmen.

Nu har vi svenska och jag har precis haft utvecklingssamtal, gick väl helt O-K.
Efter skolan blir det nog ner på stan en sväng sen gym på kvällen,
är väl inte hel taggad, men det är ju sommar och bikinitime snart ?

Kika in på min mammas blogg Http://janelarsson.blogspot.com om ni vill se lite bilder ifrån
våran stuga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0