19 maj

Har inte orkat skrivit på ett tag.
men så är det ibland !


Igår var jag iallafall hemma i från skolan.
Feber,  hosta och en rejäl förkylning.
Låg och sov hela dagen nästan,
vilket ledde till att det blev ca två timmars sömn inatt,
inte så roligt faktist. Svettades som en gris gjorde jag med
och frös samtidigt, sjukt jobbigt + en riktig migrän på med med (=

Idag har det väl vart aningen bättre,
tog en tablett på morgonen,
så då orkade jag åka ner till affären och köpa några skvallertidningar
och maltesers (a), sen blev det tzatsiki och simpson the movie checkning :D.

Har även vart ute en hel del idag, också kom marcus förbi en sväng.
men han är så töntig. rädd för en liten förkylning ! fjolla..

Blir hemma imorgon med, sen blir det 5 bussen in till stan
för då ska jag hämta två kaninungar på Gävleborgs zoo med mia,
som hon ska ha här hos oss tills på måndag när Anna fyller år .

Nej nu ska jag lägga mig och vila lite grann,
och får även sova ensam inatt
för min töntiga pojkvän är virus rädd. hoppas du läser det här, tönt :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0