15 maj

Idag är det en dålig dag.
Har tappat två av kulorna på mitt öra, så nu
har jag ont i huvet, och har inge medicin eller nått med mig.
Får försöka dricka och äta lite och se om det blir bättre.

Har Naturkunskap nu, men Melina är sjuk så..
är iaf klar med arbetet strax, och det är bra !
Redovisningen är om två veckor och jag vill inte redovisa inför hela klassen !

Idag åker mamma och pappa till stugan, men jag och marcus blir hemma.
skönt med en helg ensamma :) , blir massa mys och sånt bara !
Sen imorgon ska jag åka till bomhus, sikvik (?) och rida en häst,
få se vad det är förnågot då :)

Elkunskap på eftermiddagen, gjorde nästan klart det som vi jobbade med förra gången,
hoppas man får sluta när man har gjort det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0