sista inlägget

japp, om ca 12 timmar så sitter vi på planet !
sjukt nervös ! men det kommer nog gå bra, marcus lova att jag fick hålla hans hand :)

håll lite utkik här på bloggen för det kommer säkert nått inlägg under tiden, tyvärr så glömde jag
usb kabeln till kameran :( så det blir inga bilder, utan dom kommer när jag kommer hem !

va in till kungshallen och käkade med mamma och marcus nu ikväll, gott !
sen hem och packa ihop allting och grina lite i mammas famn sen va det bara att gå (':
nu ska jag och marcus strax gå och lägga oss, så vi är pigg imårn !

ha det kanon här hemma så ses vi när jag kommer hem,
vilket blir tisdagen på påsklovet, på eftermiddagen någon gång tror jag att
det var (:

ps. jag älskar dig mamma <3

Kommentarer
Postat av: Mamma.

och jag älskar dig min underbara tös!

2009-03-28 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0