ny bergochdalbana

läste här inne på blogg.se att grönan har skaffat sig en ny
bergochdal bana, insande,
usch, verkar helt sjuk. skulle spy om ja satte mig iden :'D
men vi får väl se om det blir någon tur ner dit i sommar, det
kan man ju alltid hoppas på !

just nu sitter jag hos älskling, 
han sitter och kollar
på film och jag sitter och bloggar och kollar på beck,
tog med mig min dator för att jag skulle hinna göra lite
skolarbeten , vilket jag också har gjort ! :)
stolt. nu gick marcus upp och käkade lite och jag ska strax knäppa på beck :)

imårn är det idrott, på fjärran. livräddning står på schemat,
också även trampa vatten :) tycker det är skönt att få simma av sig.
mamma och jag har länge pratat om att börja simma eller så, men det
blir så bökigt då hon inte har körkort :/

nej nu ska jag kolla på film :) kommer inte bli nå bloggande imorgon under
dagen då jag inte har datorn med mig till skolan, får se om jag slänger in ett godnatt inlägg
eller så hörs vi imårn eftermiddag :)

och juste, va in på seafun idag och kolllade på ett par skor jag skulle vilja ha med
mig till usa, men dom va för små. attans. kostade bara 300, så det va synd.
men ska in till stan imårn efter skolan också och kolla om ja hittar några bra,
och kanske nått linne och shorts ? :)

Kommentarer
Postat av: hannah

"det är ju för fan bara vänster skor"



hahahahahahha "det är ju för fan samma storlek på dom"





bra smidig du ;)

2009-03-03 @ 21:23:03
URL: http://haniypaniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0