fredag den 13:onde !

otursdagen idag. men klarade mig när det i va i februari
så vi hoppas väl på samma idag !

dagens schema ser lite ut så här :

10.00 intervju på Gevalia
( sen skola till halv 4 efter det )

* åka till apu platsen och presentera mig
*hem
* kanske mormor och morfar på kvällssidan :)

kom iaf hem ifrån marcus för ett tag sedan, har sminkat mig, plattt håret och bytt om + käkat.
ska snart dra mig till bussen för att sedan möta upp hannah melina & carro på stan och sen ska vi till Gevalia.
sen blir det väl till skolan och käka och sånt, också persondatorer på eftermiddagen. hoppas på att få sluta tidigare !
han brukar ge efter efter ganska mycket tjat ! :)

nej nu ska jag börja dra mig i mot bussen, hörs sen i skolan !:)


Kommentarer
Postat av: hannah

FÖLJA MED PÅ PARTYYYY

2009-03-13 @ 10:53:50
URL: http://haniypaniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0