apu

pratade nyss med maria som har hand om apu:n,
och eftersom att jag inte har en aning om vart jag ska va, (vilket är mitt eget fel )
så måste jag hitta någonting fort :) och eftersom att det inte är något it företag som tar 
emot mer, eftersom att det är typ fullt på alla så tänkte jag höra på
konsum och mammas jobb :'D .

men sen sa maria att man kan va på skolor också, eftersom att det oftast inte
finns så många it- tekniker på grundskolor/högstaium, fast vettefan om jag
skulle orka va på en skola ;D men vi får se :)

nu sitter jag på luchrast och väntar på att matteresursen ska börja om 45min,
efter den ska jag nog åka och sola eller nått sen hem och städa :)

hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: MARTINSSON

jag göra apu som lärare HAHA :D

2009-03-05 @ 23:46:36
URL: http://mrmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0