4 mars

imårse var det livräddning som stog på schemat!
man skulle hoppa ner med bojen i vattnet sen simma 25 m
sen dyka ner och ta upp en docka på 3,5 m djup (som jag inte klara)
sen skulle man lägga bojen över en person och simma med den 25 m
tillbaks. var förövrigt bara ca 2 stycken som klarade att ta upp dockan.
men fick iaf G på det. sen skulle man trampa vatten , gjorde i 8 min
och fick G, sen skulle man simma 12 m under vatten, jag klarade typ 6.. :'D

sen drog jag melina hannah och carro till McDonald's och käkade lite nyttigt !
efter det var det matte i 3 timmar som stog på schemat, fick alla rätt på procent provet ;)
vi fick sluta tio i tre för vi va så duktig :)

så då åkte jag till stan, kollade lite och så sen träffade jag babe och bönna,
gick till seafun för marcus skulle köpa skor, sen va han hungrig så då ville han äta och det
gjorde han på donken. Åkte hem med 5 bussen till mig också käkade jag lite och sen busade vi :D
nu gick han hem för ett tag sen för han skulle fixa lite och så , men han ska komma tillbaks snart
också ska vi göra äppel paj :D mums ! sen sover nog han är tror jag :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0