3 mars

tudilu !
slutade nyss naturkunskapen,
har kollat på film om rymden och om hur jorden bildades och så.
men jag fattar fortfarande inte hur första människan uppstog. inte var det av gud iaf :)
vi har engelska på eftermiddagen, och jag känner mig lite taggad på att jobba idag, om det inte är
någonting tråkit vill säga :)

igår gick till marcus vid 8, men han va så osocial och kollade på en skitfilm , så jag satt mig med min dator ett tag,
men det hände inge roligt på den så jag la mig ist. lyckades somna efter några om och men ifrån hans ljud på datorn,
och när jag väl hade somnat vaknar jag igen av att han står och tränar armarna. dummer !
sen kom han och la sig han också :)

ikväll får jag se om det blir bio, mamma och farmor skulle tydligen gå på "män som hatar kvinnor ", och jag är lite sugen på att följa med jag å :)

nu tjatar hannah på mat, så lär kila :)
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0