26 mars

inlägget jag skrev igår kväll har fortfarande inte publiserats ? säger som hannah ; skit blogg.se.
sitter iaf i skolan på webbdesign nu, slutar halv tolv idag ! lovely,
då kommer pappa och hämtar mig också ska vi åka til dollar store och köpa lite smågrejer som jag
ska ha med mig. Mamma var där igår och köpte lite till mig, schampoo, balsam, duschcreme och en ny necessär, hon hittade en skitsöt faktist !

Packade iaf lite igår, var bara tänkt att jag skulle lägga fram lite kläder och kolla hur mycket jag
fick ner i väskan och så, men blev nästan helt klar ! ska bara ner skor och en till necessär och sådant.

imorgon ska även jag och marcus ut och äta med mamma, vart vet vi inte än
men hon ville bjuda oss på mat innan vi åker.
jag kommer sakna min mamma ! <3

nu ska jag ta tag i hemsidan , hörs sen !

Kommentarer
Postat av: Mamma

och jag kommer sakna dig!!!!

2009-03-26 @ 13:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0