24 mars

imårse händer någonting helt otroligt !
Marcus gick upp, samtidigt som mig .
vill säga vid halv 7 :o.
det har aldrig hänt förr och kommer nog aldrig mer hända :'D
han ligger alltid i sängen hela morgonen och går upp när
vi ska gå till bussen, men imårse ville han va snäll :)

Det va iaf tjejfrukost i skolan imårse, det är mysigt :)
Var en tjej ifrån vulcana och pratade och så :)

Nu sitter vi på svenskan och så, men har rast för tillf'ället.
har sjukt ont i magen så får se hur länge jag står ut, men måste nog vara kvar
eftersom jag kommer missa så mycket när jag åker.

Persondatorer på eftermiddagen. boring men kanske går fort ?
sen hem och käka och ta en promenad och gym på kvällen !
och imårn måste jag även börja fixa lite med kläderna som jag ska ha med mig
och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0