22 mars

blev inget skrivande igår, hade ingen tid !
vaknade iaf hos älskling :) käkade frulle och kollade
på film och så, sen käkade vi lunch och sen följde
marcus syrra och hans mamma med mig till stallet :)
hjälpte till med stalltjänsten och lite sånt dära (:
gick kanon !
sen red jag en sväng med :)

hem och kastade mig i duschen och fixade mig
sen tog jag 6 bussen till stan med hannah :)
gick och käkade på mingel & bar sen vidare til wayne's
och tog en varmchoklad och pratade lite :)

sen gick jag och hyrde tre filmer
, minns inte vad dom heter (x
också tog hannah 20.10 bussen hem och jag tog 20.20
till älskling :) kollade lite på robinsson sen på en av filmerna , var rädd
från början till slut , usch !
sen kollade vi på den andra, men jag såg bara halva typ sen somna jag (x
men när den va slut så väckte iaf marcus mig så jag fick gå och ta bort sminket och så.
somnade kanske vid halv 3.

vaknade vid 11 imårse och gick upp vid halv tolv, käkade frulle och lunch
sen blev det slapp i soffan med film och godis :)
sen giv tre gick vi över till marcus mormor och morfar och åt tårta och sånt :)
efter det så gick jag hem och fixade lite och käkade och duscha.

nu har vi nyss kollat på wipeout och nu ligger jag i sängen och kollar beck, marcus
är också här, men han sitter i vardagsrummet

imårn är det skola igen, och engeska - digitalteknik står på schemat.
hörs i mårn !

puss

och föröverigt så var det min och marcus 16 månaders dag igår !<3

Kommentarer
Postat av: mamma

2009-03-23 @ 07:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0