20 mars

då var sista dagen på apu:n slut, tråkigt men samtidigt skönt.
Känner verkligen inte för skola på måndag,
+ att jag inte vet om det är veckan som kommer eller veckan efter  lovet
som vi har nationella prov i engelska ? jag vet att entreprenörerna har nästa vecka iaf..
skitsamma:)

var rättså kul idag,
fick stå en del i kassan och ringa kunder och säga att deras tapeter har kommit,
fick även hjälpa kunder och fylla på på hyllorna :)

slutade vid kvart över tre när pappa hämtade mig.
så då åkte vi och handlade och sen hem :)
har letat efter min moppe nyckel,som är spårlöst borta :|
pappa ska ta in den till verkstan för den ska lagas , men det går inte utan nyckel .

ska iaf sova hos marcus inatt sen har jag stallet imårn.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0