12 mars

sitter på digitalteknik nu. skittråkigt men men :)
slutar om 35 min så då kommer pappa och hämtar mig :)

marcus kom till mig igår kväll vid nio, gjorde inte så mycket,
la oss ganska tidigt.

idag vet jag inte alls vad som händer,
ska väl säkert sova hos marcus eller så, vi får se.
och imårn får vi lite sovmorgon, en timme ungefär,
ska vara på Gevalia kl. 10 och intervjua dom.

sen har jag en del i stallet i helgen också,
insläpp + kvällsfodrig lördag
morgonfodring söndag.
också har danne final på söndag
kvart över 11 på Läkerol, så jag och M ska med och kolla :)

nu ska jag kika vidare lite för vi har gjort allt som man skulle göra:)
så kommer pappa om ett tag :)

puss


Kommentarer
Postat av: Märta

cool blogg! verkligen jätte fin! =) rider du oxå!? hahah,ja me,riktigt roligt,men har hjärnskakning nu =( så kanske missar ridingen på lördag =/ men rider ponny,fast vill prova stor häst. ridi länge eller?? =)

2009-03-12 @ 11:49:00
URL: http://martasoderberg.devote.se
Postat av: Märta

aha,låter ju as bra! =) skulle oxå vilja bli medryttare,fast hinner nog int me skola o fotboll o allt annat,men min kompis blev nyss medryttare o hon verkligen älskar det så det får mig att önska ja hade den tiden.....heheh ;) =) riderdu typ dresyr eller nått?? =)

2009-03-12 @ 13:11:06
URL: http://martasoderberg.devote.se
Postat av: mamma

10.45 är det finaldax!

2009-03-12 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0