10 mars

sitter på nk nu, men har rast för tillfälllet.
före rasten kollade vi på en världelös film om hur
och när jorden skulle " dö " sen pratade han massa och det
va tråkigt :)  nu  ska vi snart kolla på film igen, om svartahål.
hoppas det inte är lika världelöst , men det är det säkert :)

sen på lunchen ska jag hannah och carro åka till nian och käka något gott,
tror det blir en subway macka för mig !  eller en god kyckligsallad ? :)
hannah skulle iaf trycka i sig en kebabtallrik, men det känns inge lockande för mig om
jag ska va ärlig, tro  det eller ej ! :D

sen på eftermiddagen är det engelska som gäller och det betyder att
jag och hannah ska fortsätta med vårat arbete om australiens matkultur.
skulle ju ta sport förr , mend det fanns så otroligt mycket !

sen får vi se om det blir ridning, gym eller plugg efter skolan.
har ju matte prov imårn som jag skulle behöva plugga lite till,
fast det känns som att jag kan det ganska  bra nu.
men sen är det lite andra uppgifter som jag skulle behöva göra klart
och så, eftersom att jag kommer komma efter lite gran när vi åker :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker du ska gå med vovvar och sen plugga matte, Danne har träääääning!!

2009-03-10 @ 11:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0