tredje gången gilt ?

För ett tag sen bestämde jag mig för att sätta in en pstav.
Jag begav mig till ungdomsmottagningen men blev nekad på en
gång, hon tyckte det va onödigt om det funkade med ppillrena,
men hallå, det är min kropp ?
Pratade iaf med marcus mamma som tyckte det va konstigt, fast det tyckte väl
alla som jag pratade med.
Mia pratade iaf med en barnmorska ute i skutskär och jag fick en tid där imåndags.

Åkte ditt och allt var bra, så fick en ny tid idag för att sätta in den.
Men först lärade jag ju hämta ut den på apoteket vilket jag skulle göra i tisdags.
men då stog det ju Skutskär ungdomsmottagningen på receptet, och bor man i gävle
så får man ju ungdomsrabatt, men nu ville inte tanten ge mig rabatten för hon trodde inte
att jag bodde i Gävle, så hon ville att jag skulle betala 700 ? aldrig sa jag och gick.
Fick iaf ett meddelande i onsdags av apoteket och sa att jag kunde komma in och hämta
den nu, fick den för en hundring, jag vann ! :)

Tog med mig marcus och åkte till skutskär idag, men då när vi skulle sätta in den
så hade jag satt bedövnings plåstrerna för högt upp, men vi provade , men det gjorde så ont
så jag blev likblek i ansiktet och svimfärdig så vi vågade inte fortsätta. Fick nya plåster som skulle
sitta i en timme ungefär, så medans gick jag och marcus och käka :)

sen då, andra gången , hon fick in den och det gick bra, kändes inte så mycket.
Men sen, när hon drog ur den så hade inte själva staven åkt ur (!!!!!! )
ville bara börja grina. hahaha. jag var ju helt öm runt armen efter den första som
gick in halvvägs utan bedövning. men hon hämtade en ny och då gick det.
så nu sitter den där den ska och vi hoppas det ska gå bra,

men det kanske inte är meningen att jag ska ha pstav ? haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0