Pinsamt bankbesök

Var nere på stan igår med carro efter skolan, skulle gå och kolla hur mysket pengar jag hade kvar
och jag va säker på att jag hade typ 300 kvar efter dom 5 som mamma satt in i lördags.
men så står det på minneslappen, " kvar att disponera : 2,26", jag trodde nånting var riktigt fel så kollade igen
och det stog lika, så jag försökte ta ut men det gick inte :o
så jag gick till banken för på minneslappen stog det:

insatt : 500
kortköp: 60
kortköp:60
kortköp: 55

så jag fattade ju noll såklart, kom iaf dit, visade lappen och legget.
också säger hon: du har gjort av med dina pengar.

Då har jag tydligen vart så slarvig att jag inte ens hade koll på hur mycket jag hade kvar.
inte bra ! ska börja spara lite nu, tror jag :) iaf försöka :D



Idag är det marcus avslutning, ska till kyrkan vid ett och kika lite, sen hem till han  och äta tårta :D
Sen får vi se vad som händer på kvällen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0