onsdag

Vaknade hos marcus imorse och hade huvudvärk redan då
men drog mig till skolan och gjorde nationella ma del 2 som jag missade
när jag va sjuk, och det va ovärt. gick piss och det blir nog ig i matteA.
men jag har gjort mitt bästa och mer kan jag inte göra, tyvärr.

Var kvar en halvtimme till i skolan eller så, sen drog jag ner på stan
och hämtade ut pstaven sen vidare till stigslund och träffa bby
och fick hans nycklar så jag kunde hämta moppen hos han.
Sen blev det hem och ta det lungt.

Åkte och hämtade marcus när han slutade och sen en sväng till mig.
men åkte iväg till konsum ganska fort och sen till rusta och köpte
lite smått.

Kom hem sen och trodde att jag skulle dö för jag hade sån sjuk migrän.
Kunde inte äta, så tog en tablett och la mig och sov i typ 2½ timme eller så.

Nu ligger jag och kollar på hide and seek som går på 6an, tror marcus kommer snart också (?)
Imorgon är jag iallafall ledig, värt ! ska ut till skutskär vid två och sätta i staven. pirrigt :)


NÅGON SOM VET HUR BUSSARNA TILL SKUTSKÄR GÅR, VILKET NUMMER DET ÄR OCH HUR MYCKET DET KOSTAR :) ?


Saknade puppis larco . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0