Helgen

sry för dålig update under helgen. Men vädret har ju varit så underbart så man har ju inte velat vart inne !
i Fredags så var jag med bby . han kom till mig på eftermiddagen också åt vi tacos och myste :)
sen sov han där.<3.

Lördags; Underbart väder ! var meningen att vi skulle fiska, men då skulle han och hans
kompisar traska runt i hillesjön, och det hade jag ingen lust med . så när han åkte så drog jag hem till
han och åt lunch med hans familj. haha :) , sen låg jag och sola och hade det skönt :)
M kom vid halv 6 igen och då grillade vi kyckling, mums !
sen åkte vi och köpte chips och dipp och myste framför film hela natten. <3

På söndagen åkte vi till hans stuga ganska tidigt, låg ute på bryggan och solade och hade det skönt :)
också fiskade vi , och jaa.. jag vann ! haha :D jag fick 4 eller 5 och han fick 1 . hihih :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0