Allt möjligt

Förlåt att jag inte har skrivit på ett bra tag , men inte haft tid :)

Vi kan väl börja med skolavslutningen :)
Mötte upp hannah på stan på morgonen sen kom carro och hennes pappa och
hämtade oss och skjusade oss till skolan. Blev Betyg och tårta i klassrummet.
Sedan drog jag, hannah, simon, alle , viktor till Willy's och handlade lite inför kvällen.
Sen drog jag och hannah hem till mig och fixade om oss lite och jag bytte klänning sen blev det
halv 6 bussen till simon där kvällen spenderades hela kvällen med grillning och trevligt folk :)

Dagen efter så åkte jag till marcus stuga och var där tills på onsdagen.
Blev en massa fiske och mys :)

På onsdagen var jag med carro på kvällen och vi hade det mycket trevligt
med skitsnack och skratt :)

På torsdagen drog jag in till stan med älskling och köpte kläder till han +
hyrde tre filmer (:  sen blev det hem till mig och kollade på film och köpte max. mycket tjockt .

På fredagen bar det upp till stugan med 12.10 tåget också hämtade mamma och pappa upp
oss på stationen. Sen blev det midsommarfirande i farmor och farfars stuga med dom + henke och ylva

& barnen :)


BILDER KOMMER IMORGON !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0