förlåt mig

förlåt förlåt förlåt.
det har inte kommit inlägg på evigheter och jag vet det.
ialla fall.

NYÅRSAFTON : åkte upp till carro vid halv 4, kollde på lite tv och så
sen vid 5 började vi laga mat :) , pommes och lövbiff och beasås, underbart !
sen åt hon och jag och roof, sen efter maten så började vi fixa oss och så,
också kom älskling också .
efter typ en timme kom mia, marcus mamma och hämtade oss fyra och skjusade oss
till abris i lervik där nyårsafton skulle spenderas :)  var bara rillo abris micke och hans tjej
där när vi kom , men sen kom även gamla hederliga forsbygänget med ! :)
även michel och karlsson kom :)
vid halv tolv tog vi bussen in till stan och kollade på fyrverkerie och firade in det nya året :)
sen tog vi 1 bussen tillbaks till abris och rillo och sen vid två kom mia och hämtade oss igen
och skjusade hem oss :)

NYÅRSDAGEN: vaknade vid halv tolv eller nått med älskling , men låg kvar och drog i sängen ganska länge.
sen tvingade ja med mig marcus ut och hjälpa mig städa kaninburen, stackars pojk  :'D
sen gick vi in också skulle vi åka med pappa till ikea för att köpa ett till bord till mig men det va ju såklart stängt ;)
så vi åkte hem och myste sen sov han här igen :)

FREDAG: min kära familj åkte till almtuna tidigt på fredags morgonen för dom skulle på cup med min brorsa
så det blev en promenad med hundarna och älsklingen ner till konsum och handlade sen in till stan och hyrde film och träffade gurra kalle och roof så vi följde med dom och köpte present till olle som fyllde 15 igår !
sen åkte vi hem med 5 bussen och lagade mat och sen blev det promenad med hundarna och sen kollade vi på film :)
sen på kvällen gick vi ner och tände ljus i badrummet och badade , jättemysigt ! <3
sen gick vi upp och kollade på ps. i love you , men vi orkade inte kolla klart på hela så vi gick och la oss . <3

LÖRDGAG: vaknade halv 8 av mina jädrans hundar ! gick ut med dom en sväng , sen hem och la mig
igen, somnade om sen vaknade jag 11 igen.  tog ut hundarna på en promenad och gick upp och hämtade
lite grejer hos carro som jag glömde på nyår. sen hem och kollade klart på ps. i love you och sen städade jag lite
och så :) . sen vid två gick ja till emmas stall och gick med henne och chabina upp till det nya stallet som hon flyttade
till idag :D .
sen tog ja 4 bussen hem därifrån och gick med hundarna en sväng :)
nu sitter jag och gör ingenting, väntar på mamma :D hon borde komma snart :)

ikväll vet ja inte vad som händer , kommer säkert somna tidigt , är så
fruktansvärt trött :'D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0