tisdag


vaknade upp hos älskling imårse <3
men han var sjuk så jag gick hem för jag ville
inte bli smittad :/ 
nu sitter jag och kollar på the hills och ska snart gå ut :)

och idag kom även min älskade hampus hem :D
min brorsas bästa kompis som har flyttat till malaysia
för att deras pappa fått jobb där , men nu är dom hemma i
tre veckor ungefär :)
vi fick massa presenter av han när han kom och jag fick tre filmer ;
australia, sex and the city och the game plan :)
men nu har älskling lånat austalia så ska kolla på nån av dom
andra sen :)

igår var vi och hämtade mina nya tapeter, och pappa är ju målare
så får se om dom kommer upp imårn (: hoppas kan man ju göra
iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tamefan ända bra med skola är att det var längesen man träffa dig så de ska bli kul o träffas igen :D men om det inte vore för de så kan skolan ta sig hårt :)

2009-01-06 @ 19:40:08
Postat av: Anonym

DET VAR JAG SOM KOMMENTERA!

2009-01-06 @ 23:43:34
Postat av: HANNAH

DET VAR JAG SOM KOMMENTERA!

2009-01-06 @ 23:43:51
URL: http://haniypaniy.blogg.se/
Postat av: Anonym

men va i helvete /HANNAH

2009-01-06 @ 23:44:37
Postat av: haniypaniy

det här har ju damp? :)

2009-01-06 @ 23:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0