SOMMAREN 2008

sitter och snackar med Tom på msn nu, om sommren o8,
om hur mycket vi saknar det :(
alla underbara dagar nere vid bryggan där man kunde sitta och lyssna på
björn rosenström och kolla på solnedgången, ta ett kvällsdopp och sitta
och prata om allt mellan himel och jord !
eller dagen när jag och pojkarna var i bollnäs på björn rosenström ? 
vilket var enligt mig en av dom bästa på hela sommaren !
kom dit vid 4, gick och tröck ett maxmål, gick vidare mot
långnesparken och hittade en brygga vid vattnet intill " festivalområdet"
så man hörde banden som spelade :)  , gurra och tom tog sig även ett dopp
om jag inte minns fel ? :D

och det som gjorde hela den dagen var väl ingen mindre än björn, underbara björn !
fyfan vilken jävla känsla det va ! mmmmmm

och dagarna vid viktoriabadet , när man tog mopparna på förmiddagen och 
låg där till sena eftermiddagar sen åkte man hem till hederliga bryggan <3
och självklart blev man ju lite hungrig sådär vid 11, och då åkte man till
max och köpte med sig mat :D

usch vad ja saknar det :( men hoppas att den här sommar'n blir lika underbar :D


Kommentarer
Postat av: emma

Jag lovar, sommaren 09 kommer bli minst lika rolig! :D

2009-01-29 @ 14:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0