onsdag

jag i dag har vart en helt okej dag :) . blev lite förbannad på bussen imårse bara, först va den sen och skit och körde som en , ja vet inte vad.  hann iaf med 12, ganska på pricken ! på den mötte ja även upp hannah, thomas, viktor, staffan och några till ifrån klassen :) åkte till kasthallen för skridskoåkning, gick braa :D

efter idrotten var det matte, sär matte för mig och melina (x, men vi började inte förns typ 1 för läraren va sen, och sen fick vi sluta lite före tre :) och det va ju snällt :D. men ja missade 11:an som gick 15:20, så då tog ja 3:an ist,och gick ifrån konsum. duktig flicka !

nu ligger jag och väntar på att älskling ska komma och sova & mysa med mig , puss på det ! :) .    

imårn slutar jag halv tolv, men sen måste jag på matteresursen -.-  inge kul.  aja :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0