kungsberget yepp !

ah i går var jag ju i kungsberget med marcus och hans morsa och syrra.
första gången på typ 10 år som ja stog på ett skidor :'D . 
men det gick faktist bra :) ramlade inte en ända gång på hela dagen
och både jag och marcus mamma va helt förvånade över hur bra det gick faktist :o
marcus va ju mest uppe i parken och åkte med roof och dom, men han kom och åkte
några gånger med mig med :) men den taskmören åkte ju baklänges framför mig och gjorde
grimaser och skit,  :(  men jag va ändå duktig ! :D

när vi kom hem på kvällen så blev det är varmt bad :) 
sen på kvällen kom älskling hit så mös vi lite sen somnade vi ganska fort :)

idag har jag inte gjort så mycket , vart inne för det mesta eftersom att det är
skitväder ute. 
imårn är det skola igen och jag är verkligen inte taggad för det. usch.
sen får vi hoppas på att vi åker till stugan i helgen , skulle vara skönt och komma bort
ett tag :)
nu ska ja va social och kolla på tv med min kära pojkvän <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

uhhh..taskmören...va e det? Jag brukar kalla pappa taskmört....loveya..

2009-01-25 @ 23:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0