ingen toppen dag

vaknade lite på fel sida imårse tror jag.
har vart lite smått deppig och grinig hela dagen.
lite rättretlig. men men.

hade naturkunskap på förmiddagen, ganska roligt faktist :)
fick spela lite spel och så, :)
sen var det lunch och det va nog det äckligaste jag ätit.
grekiska biffar, det va liksom oliver och skit i dom. usch :)
sen vid lunch började jag känna av huvudvärk, ingen toppengrej ! +
att jag hade ingen medicin med mig :((

sen var det engelska på eftermiddagen, vilket jag brukar tycka är roligt,
men med huvudvärk som närmar sig migrän är det ingen rolig lektion..
efter skolan kom pappa och hämtade mig också åkte vi och kollade 
på den nya bilen som han har köpt, fast det ska ju va en firma bil.
sen skjusade han mig till marcus för jag skulle hämta lite smink och sånt :)
jag älskar marcus mest av allt ! <3
sen gick jag hem och käkade och la mig och sov ett litet tag , tog även
medicin och huvudvärken släppte :)
sen blev det en promenad med hundarna ocn nu har ja nyss kommit upp ur badet :)
ligger och väntar på att älskling ska komma :D<333



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, jag vet ! den är verkligen skitsnygg (:

Blev också helt kär i den :)

2009-01-29 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0