första dagen



första dagen i skolan . hade bara Digitalteknik, som vi inte har haft förr,
helt nytt för tuvstarr alltså. verkar helt värdelöst men man lär väl ge det en chans
iaf ! slutade halv tolv och då åkte jag ner på stan och sola , underbart !

nu är iaf mitt rum snart klart , pappsen håller på att tapetsera för fullt :D
och skitsnyggt blir det, kommer bild på det sen :)

igår följde jag oh marcus med ut till skutskör och kollade på min brorsans match.
han är målvakt och grymt duktig ! dom vann med 6-2 och han höll 0:an in till
8:onde min i 2:period :) så det va bra tycker jag :)<3

efter det så åkte jag oh marcus hem till han och sov, men det va sjukt svårt
att somna :o , man är ju knappast van att lägga sig så tidigt.
och det va ju inte roligt när klockan ringde halv 7 i mårse heller -.-
menmen. dax att vända tillbaks dygnet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skutskär, heter det! PÖSS!!

2009-01-11 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0