förlåt, makeup rådgivning och hårfärgning !

förlåt att det inte har blivit några inlägg på ett bra tag !
har verkligen inte orkar, men nu är det väl dax att ta tag
i det ! :)

idag vaknade jag ganska tidigt hos min älskling,
så väckte han med :D , låg och pratade och myste :)
sen gick vi upp och åt frukost och sånt, 
sen vid halv elva gick jag hem . plattade håret och 
städade lite. sen skjusade pappa in mig till stan för jag 
skulle på makeup rådgivning på The Body Shop, fick även
en vardags sminkning, blev jättefint ! :)
sen gick jag och köpte hårfärg :DDD

tog 3 an till konsum och gick därifrån sen, 
kom hem och började städa garderoben och rummet.
skittråkigt menmen. gick även över till stallet en sväng 
och pratade med viktoria :),  ska börja rida igen :)

sen hem och käkade och sånt sen blev det en promenad med vovven
och nu har jag nyss färgat håret , mitt svarta är äntligen tillbaks ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0