vinter vs. sommar ?

jag har skittråkigt, så tänkte att vi kunde ta en hiss och diss om sommar och vinter :D
börjar med:

VINTER
DISS:
  • alla kläder man måste ha på sig, känner mig som michelingubben.
  • kyla. jag hatar när det är kallt, då blir ja oftast gnällig och irriterad.
  • halka. som när dom tex nyss har plogat och inte grusat. usch
HISS
  • skidor, även fast ja inte har åkt på 10 år och gjorde mitt första i år så är det skitkul!
  • skoteråkning! vem gillar inte det liksom :D
  • vädret, jag tycker det kan va så fint när solen lyser på snön så det glittrar :D
SOMMAR
DISS
  • myggbet. ska utrota varenda mygga !
  • surrande flugor/myggor på rummet på natten.
  • regn. det ska inte finnas regn på sommaren !
HISS
  • umgänge, jag tycker man umgås mer på sommaren
  • få döda myggorna :)
  • sol,bad, värme, fester,bryggan,viktoriabadet - det säger allt  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0