HELGEN

FREDAG : fick sluta tidigare på persondatorer så åkte ner på stan då och köpte nya jeans :)
sen åkte jag hem och käkade och sånt och började fixa mig. sen på kvällen kom m hit och sen
gick vi till kalle där det va massa trevligt folk :) jag gick hem vid halv 11 , för då sa mitt huvud stopp,
jäkla huvudvärk va. älskling kom vid strax efter tolv nångång <3

LÖRDAG : mamma kom in och väckte mig och marcus vid 7, gick upp och packade och så
sen åkte vi + pappa och danne till stuga :) kom upp vid strax efter tio , så då bytte vi om på en gång,
sen tog pappa och danne en skoter ner till sjön och henke hämtade upp mig och marcus :)
var nere på sjön näst intill hela dagen och åkte skoter och grillade och pimplade och massa sånt :)
farmor och linnea åkte hem vid ett tiden ungefär för linnea frös massa. men jag och marcus , pappa och danne,
henke och farfar stannade iaf kvar ett tag, en timme kanske , sen drog vi med :)
åkte hem och värmde oss och kollade film och så sen blev det tacos :D
och sen på kvällen vid 8 tiden åkte jag och marcus , pappa och danne och farfar och henke ut med skotrarna :)
först åkte vi upp till stugan på berget och satt oss där ett tag, och sen när vi skulle åka så startar inte min och pappas skoter, och vi va mitt ute i ingenstans i kolsvarta mörkret med både vargar och björnar runt om oss. men sen strtade den :D och då åkte vi upp på ett annat berg till nån grillplats där vi tände en eld och satt där ett tag,  sen blev det även ett tredje berg och till utkikningstornet, fan ja tänkte bara på wrong turn när dom eldar ner dom :D , och det värsta va att det va en eld längre bort :( , men vi dog inte :D
sen åkte vi hem :) frös som fan ! gick och la oss nästan på en gång :)

SÖNDAG :   åkte hem vid tio imårse för danne ska på match, duschade när ja kom hem och nu sitter ja här.
blir lungt ikväll, är sjukt trött :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0