första söndagen som kommer bli bäst !

pratade med min älskling för ett tag sen :)
och för första gången ja pratar med han nu
när han har vart borta så klarade ja mig ifrån att grina ^^
inte ens när vi sa hejdå :D.
och imårn ska ja va jättegullig mot han,
han sa så här i telefonen :
- om du skulle ligga i min säng i mårn när jag kom hem
då fattar du itne hur glad ja skulle bli ! :)

så där har vi det, jag ska gå hem till han och sova imårn :)
och överaska han när han kommer hem :D .
gulligt tycker jag :D

har presic kollat klart på bruce den allsmäkitge, och nu ska
jag slå på eva och adam på datorn :)

får se om det blir ett godnatt inlägg senare,
annars säger jag godnatt här och nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0