buhu

varför känns allting så hopplöst när ens pojkvän inte är hemma.
marcus har ju dragit till åre och han kommer hem på söndag  igen,
vi kommer kunna prata i telefon flera ggr om dagen, vi smsar och sånt
och han har min andra dator med sig så att han kan va inne på internet och så,
men ändå så känns allt så värdelöst utan honom, känns som att ja inte har ork till
någonting, inte va i skolan, inte göra någonting, bara ligga hemma i sängen och tycka synd
om mig själv, vilket det verkligen inte är ! men jag är så himla kinkig, grinar som en dåre, och jag
tycker själv att ja är skitlöjlig, för ja har ingenting att grina för . haha
idag satt ja och grina i mammas famn och hon bara skrattade åt mig, förstår henne faktist :)

men som sagt går inte tiden fortare för att man ligger hemma i sängen med datan på magen
och tv:n framför sig, så imorgon kommer tjejerna ifrån klassen hit också ska vi ha lite myskväll
med massa godis, skitsnack och film ! kommer bli mysigt :)

sen på lördag får vi se vad som händer, ingenting planerat men det är ju alla hjärtansdag
så alla är väl med sina pojk/-flickvänner så ja får väl placera mig i sängen med godis och
ps. i love you  :D . eller så drar ja till mammas jobb och hälsar på henne (:  well'se :)

också på söndag blir det troligtvis kb med carro :) och sen på kvällen/natten kommer älskling hem :D

marcus berglind, ilove u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0