7feb

igår var ju som sagt och gjort jag och marcus på bio :)
i taket lyser stjörnorna, riktigt rolig men ändå sorlig.
usch vad ja grina :'D ,  man hörde liksom snyfftningar runt om i hela salongen :'D
efter filmen kom iaf marcus mormor och hämtade oss och skjusade oss hem till han :)
båda va så trött så vi somnade nästan direkt :D

vaknade tidigt i mårse för att marcus låg och hostade sjukt mycket, kände på han
och pojken va kokhet! så gick och hämtade vatten och tabletter till han + att han fick lite
massage , så nu ligger han och sover :) och jag ska snart gå upp och äta lite frukost
och sen bär det av till stallet en sväng :)
sen ikväll kommer hannah till mig och vi ska kolla melodifestivalen och äta massa fett :D
sen skulle hon åka hem med tio bussen så då får vi se om jag går och sver hos marcus
eller vad jag gör.. vill ju inte riktigt riskera att bli smittad, men det har jag väl säkert redan blivit.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0