6feb

ja, nu var det ju ett tag sen igen sen ja blogga.
men jag har tröttnat lite på det och jag tror att det 
är bra att ja gör det lite då och då, så kanske ja får
tillbaks glöden för det !
iaf, här kommer lite om vad ja har gjort dom senaste dagarna 

måndag: kom hem ifrån skolan och tog det lungt, 
gick en sväng med hundarna och så , sen gick jag
över till stallet och provred en häst som jag ska börja
hjälpa till med . gick jättebra ! :)

tisdag: skolan sen hem. skulle över till marcus för
att vara barnvakt med han , men orkade verkligen inte,
hade ont i huvet och så , ialla fall så åkte vi ner på 
min brorsas match på kvällen när dom mötte Valbo
och dom vann ju självklart :) 4-1 . dom är obesegrade, 
har inte förlorat en ända gång den här säsongen + 
att dom ligger etta :D  men jag blev så jävla förbannad på fittvalbo, 
bara för att dom låg under så börjar dom spela fult som fan,
också skriker en tränare till danne ( min bror som är målvakt )
- " hörru din ballongskalle, fyfan vad löjlig du är "
så jävla omoget av vuxna människor ! usch.
också i sista sekund 19:59 , när dom inte kunde få utvisning, 
så åker en valbo spelare fram till en kille i håik och rappar till han hårt
som fan med klubban bak på vaden , där dom inte har nå skydd. 
skulle ha skjutit ungjäveln. 
aja , m och jag åkte i alla fall hem till mig och sov sen <3.

onsdag: var med marcus , <3
torsdag: slutade halv tolv  i skolan , men stannade kvar
för jag skulle ha prov i matte, hoppas det gick bra !
sen åkte jag och solade med haniypaniy.blogg.se :)
sen hem och tog det lungt sen smsade viktoria
och frågade om jag kunde gå till stallet och började göra iordning
spirello så då gjorde jag det :) sen hem och duscha sen kom babe :)

fredag: idag är ja hemma ifrån skolan. ska ut med hundarna snart:)
får se om det blir bio med m i kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0