28feb

idag är det bara 1månad kvar ? gud vad tiden går fort ! :)
vi ska åka tåg ner till arlanda, eftersom att vi är rättså många som åker
så blir det bökigt med bil. det blir iaf; jag och marcus + hans mamma, pappa och syrra,
hans farmor och farfar också hans farbror och hans familj :), som jag dock aldrig träffat :o
även fast vi vart tillsammans snart 1½ år och dom bor i hille, hih knasigt :)

vaknade upp hos älskling imårse :) låg och mös massa i hans armar, det underbaraste som finns !
förstår inte att man kan va så kär :D  
sen gick han upp och fixade lite med datorn och jag låg och drog mig ett bra tag till i sängen :) sen gick
jag upp och käkade lite och han kom strax efter, gick ner och kollade lite på tv och myste <3
sen gick han och tog ett bad och jag satt mig vid datorn,när han var klar så gick vi hem till mig , också kom mormor
och morfar :) grillade lite korv och satt ute och myste, va ju sånt fint väder :o
sen så gick jag till stallet och gjorde iordning spirello också red ja hem och hämtade marcus och viola
så följde dom med på en promenad :) när vi kom hem så åt vi hallon paj :D
sen gick marcus hem :( och jag måste sova ensam inatt för han ska till kungsberget imårn, men han kommer hit
och sover imårn iaf för han ska ju jobba på måndag:)

nu ska jag kolla tv, hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0