25feb

babe kom till mig vid halv tre inatt :)
va faktist vaken tills han kom :D
vi låg och pratade massa och somnade nog inte
förns vid halv 4 :)

va helt död imårse när klockan ringde 10 för ja lära ut med hundarna.
riktigt jobbigt ><, men det gick.
gick hem sen och väckte älskling och sen gick vi upp och käka :)
sen så gick han hem och bytte om för han skulle åka skoter med roof :)
och jg tvättade lite och så , sen åkte jag danne och sebbe till eldorado och flotta :D
men jag tog en promenad hem så jag gick bort lite iaf (a)
gick en sväng med hundarna också och sen har ja städat massa ! :)
börjar känna mig lite hungrig så ska nog ta nått att käka eftersom att det
inte blir middag förns pappa och danne kommer ifrån träningen.

marcus kommer nog hit och sover sen eftersom att han ska jobba imårn och på fredag
och make som money till mig . heheheh (6)
nej nu ska jag käka nått, hörs sen va !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0