20feb

sitter på elkunskapen nu och har presic börjat med vårat grupparbete :)
ska jobba med miljö/-kvalitetsledningssystem också ska vi ut och intervjua företag :)

på eftermiddagen har vi persondatorer, får nog sluta tidigare idag :D
sen efter skolan ska jag ner på stan med pappa och köpa nya jeans :D
skitnsygga som ja hittade inne på vero moda och gina, men vet inte vilken
affär ja ska köpa dom på :) bild kommer sen !

också köpte jag en ny tröja på h&m igår , som ja tänkte att
jag skulle ha ikväll + jeansen , men vi får se :)

Kommentarer
Postat av: Mamma..

Du fortsätter med presic.....hahahaha....svårt att lära gamla hundar sitta märker jag..

2009-02-20 @ 13:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0