18feb

anledningen till att det inte har blivit något bloggande
idag  är för att jag inte har använt datan någonting idag :)

hade först simmning på morgonen , simmade 40 längder
mage och 20 längder rygg och sen skulle vi flyta i 8 min,
klarade allting iallafall :)
veckan efter sportlovet har vi också simmning fast då är det mer
livräddning och trampa vatten. lovely !

tog tre bussen hem och då åkte jag och pappa nästan direkt
till emmas stall och hämtade hö, tack  emma ! <3
sen va ja snäll imot mamma och hängde tvätt :D

ska äta om ett tag och sen får vi se vad som händer, 
tror jag ska städa rummet :)

hörs sen !

m


Kommentarer
Postat av: Anonym

TROR att du ska städa rummet??? Det enda du behöver göra är att plocka i ordning. Jag städade ju där igår. himlar med ögona

2009-02-18 @ 18:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0