snöööö

Shit vad förvånad jag blev när jag vaknade imorse och kikade
ut genom fönstert och det va asmycket snö !
så jäkla skönt !
nu kan man äntligen rida i skogen igen,eller det har man väl
alltid kunnat gjort men det har ju vart så hårt !

Blev iallafall en tur med lasse idag :)
mysse och anna var också med fast dom hade vagn, 
lasse tyckte det va lite läskigt i början, men sen så
ville han bara tävla haha !

Han va verkligen aspigg idag igen !
men han fick trava på ganska rejält och mycket
+ att det är massa snö ut !
så lite trött blev han allt :)
gullplutten !
skulle brodda bak innan jag red iväg,
eller han har redan två i varje bak så skulle
sätta i dom två andra också, men de gick verkligen inte :o
höll på över 60 min, med 4 hål !
eftersom att han har gått i sandhagen nu så var det ju först ett lager
sand, + is+ att sanden hade frusit. 
och den där bjässen på 1,80 har inte världens lättaste
bakben och han vägrar hjälpa till också !
men tillslut så ;)

Nu ska jag snart iväg till konsum och hämta ut ett paket ifrån hööks.
beställde i 10 okt och det kom igår. bragjort !
har nästan glömt vad jag beställt . haha 
vet iaf att det är en jacka, strumpor och nånting mer 
som jag inte kommer ihåg. 
vet iaf att jackan va en höstjacka.. men men !

Nej nu ska jag kila, 
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0