provdag

Idag är det prov igen.
i kukellära. 
jag hatar det ämnet.
Nu börjar jag väl äntligen fatta någonting, 
har suttit hela morgonen -.-
så vi hoppas väl på ett G. 

Igår färgade ju jag håret, 
det blev brunrött, assnyggt !
+ klippte jag av en del, det var så jäkla 
slitet  :(
men det växer väl ut :)


Börjar 1 idag, så ska ta 11 bussen till skolan för 
att plugga lite mer tänkte jag.
sen har vi inte prover fören efter rasten för att halva klassen
har nationella i matte fram till 1.
stackars dom ! 

Sen ska jag rida mysse idag :)
har han i 4 dagar nu när anna är borta.
och igår red jag lasse, först skrittade vi ut 
en sväng mot hille, hade tänkt att jag skulle trava
lite på ängarna, mend det va kolsvart, dimmigt och blött.
så vi red hem och travade lite på en volt i sandhagen. Det 
gick bra, fast han va pigg ! och då hade vi vart ute på en tur
i två timmar dagen före :o, den hästen är otroligt :) sen fick han 
lite massage av mig när vi kom tillbaks. 


- nej nu lär jag fixa mig. slängger upp en bild på håret sen :)


Kommentarer
Postat av: Malin

vi kände samma saker som tur var. och vi kommer fortsätta hålla kontakten och träffas ibland, annars skulle vi inte klara det!



kram!

2009-12-10 @ 12:58:03
URL: http://manobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0